| Deryaeva A.G., Deryaeva O.G., Kosolapov V.P. |
Foreign language as a part of professionally-oriented training in the system of continuous professional development in healthcare |
 |
| Karpova A.V., Riaskin K.A. |
Internationalization of medical education: Voronezh medical university in the context of global trends and perspectives |
 |
| Kondakova A.O., Efimova T.V. |
L’importance des langues étrangères en formation médicale |
 |
| Myachina D.S., Deryaeva O.G., Deryaeva A.G., Kozhevnikov V.V. |
Teaching clinical disciplines to foreign students: bilingual training in medical universities |
 |
| Torubarova I.I. |
English for specific purposes to the academic staff of a medical university: challenges and perspectives |
 |
| Алехин А.В. , Силютина М.В., Повалюхина Д.А. |
Актуальные вопросы развития гериатрии: опыт России и Германии |
 |
| Babenkova D.V., Prokopenko S.E., Pritulina Ju.G., Medvedeva A.V. |
The importance of English in the fight against infectious diseases: a review of research and coverage of global infections |
 |
| Голикова Л.О., Косолапов В.П., Повалюхина Д.А. |
Acne vulgaris: превентивные стратегии в России, Германии и других странах |
 |
| Kubishkina A.V., Logvinova I.I., Medvedeva A.V., Bukhantseva E.A., Fedorova M.V. |
English-aided integration in the advanced neonatal practice |
 |
| Kuzmichev K.Yu., Polunina E.A., Kuzmichev B.Yu., Panova V.V. |
Endothelium-dependent vasodilation disorders in patients with acute myocardial infarction |
 |
| Leshcheva M.Yu., Korotkih I.N., Medvedeva A.V. |
Use of abbreviations and acronyms in obstetrics and gynecology |
 |
| Samoday V.G., Borisov A.K., Kolyabin D.S. |
Bisphosphonates’ implementation in trauma management: a method of bone healing facilitation |
 |
| Smolyaninova D.S., Batishcheva G.A., Medvedeva A.V. |
Antibiotic resistance as a challenge to the global community: the view of a clinical pharmacologist |
 |
| Fateeva N.Y., Zvyagin A.A., Medvedeva A.V. |
The place of a healthy lifestyle in modern life |
 |
| Arzhanykh Ya.V. |
Eponymy in English medical terminology |
 |
| Варнавская Е.В., Афанасьев С.О., Яковенко Н.С. |
Лексические маркеры социальной тревожности |
 |
| Varnavskaia E.V., Yakovenko N.S., Mohamad Moussa Dr. |
Amin J. Barakat and Barakat Syndrome |
 |
| Girko V.A., Stebletsova A.O. |
Health promotion in the UK national media: HIV and AIDS prevention discourse |
 |
| Egorskaya A.T., Zarnitsyna E.S. |
Improving communication skills in medical practice by mastering foreign languages |
 |
| Naumenko Yu.N., Zolotukhin V.O. |
Metaphoric medical terms with zoonym component in English and Russian medical discourses |
 |
| Nikeshena S.A. |
British and American medical English: a comparative analysis of language differences |
 |
| Проскурина О.И., Круглая И.А., Соломахина В.С. |
Использование латинских заимствований в немецких медицинских статьях по неврологии |
 |
| Raschepeyeva D.D., Semeykina E.V., Stebletsova A.O. |
The language of preventive healthcare: coronavirus pandemic discourse |
 |
| Ryasnaya-Lokinskaya L.S., Stebletsova A.O., Chernykh T.M., Volynkina A.P. |
Healthcare and medical education through language: a comparative research of translation equivalents |
 |
| Khachirova V.V. |
English for a Russian medical practitioner: challenges and benefits |
 |
| Яковенко Н.С., Варнавская Е.В., Гуров Д.В. |
Типология онимов в стоматологических терминах, образованных на основе имен собственных |
 |
| Balykin K.F., Molchanova L.V. |
Anpassung von Methoden der kommunikativen Grammatik im studienbegleitenden Deutschunterricht |
 |
| Efimova T.V., Akopian K.N. |
Le français comme outil de développement des activités professionnelles du praticien |
 |
| Комарова Э.П., Алексеева Г.А. |
Формирование интегрированной компетенции студента-медика в контексте смарт-технологий |
 |
| Махинова О.В., Повалюхина Д.А. |
Контроль как обязательный компонент образовательного процесса вуза |
 |
| Povaluchina D.A., Masneva I.E., Basil Alsaleh |
Besonderheiten des Medizinstudiums: deutsche und russische Erfahrungen |
 |
| Повалюхина Д.А., Махинова О.В. |
Профессионально ориентированное устное общение как цель обучения иностранному языку |
 |
| Pronitsina O.S., Pronitsina V.V. |
Les langues etrangeres dans les specialisations medicales en pratiques: les avantages et les possibilites |
 |
| Торубарова И.И., Деряева О.Г., Деряева А.Г. |
Применение игровых технологий в образовательном процессе медвуза |
 |
| Andreev P.Y., Ilyina I.S. |
The reverse translation from English to DNA: how to encrypt messages in the genome |
 |
| Borisov A.K. |
The reverse sexism in Russia: medical aspects of social problems |
 |
| Повалюхина Д.А., Глухова А.Д. |
Проблемы взаимоотношений врача и пациента в России и Германии |
 |
| Варнавская Е.В., Яковенко Н.С., Бабенко Ю.Д. |
Врач и писатель: Яков Кравченко |
 |
| Мартынова П.О., Сотников А.А., Маснева И.Е., Скокова Н.Н., Зубенко И.В. |
Иван Васильевич Автократов – основатель кафедры иностранных языков ВГМУ им. Н.Н. Бурденко |
 |